ЗАВДАННЯ


Історія обчислювальної техніки
Перш ніж досягти сучасного рівня, обчислювальна техніка пройшла тривалий шлях розвитку. Загалом усю її історію можна поділити на три етапи — домеханічний, механічний та електронно-обчислювальний.
ЗАВДАННЯ 1. Розставте, обчислювальну техніку в хронологічному порядку 

Домеханічний період розпочався дуже давно, щойно люди навчилися рахувати на пальцях. Якщо предметів, які потрібно порахувати, було багато, замість пальців використовували невеличкі камінці. З них складали пірамідки, зазвичай із 10 камінців (за кількістю пальців на руці). Наступний крок — створення переносного обчислювального інструмента, схожого на сучасну рахівницю, — абака

Ви дізналися про перший пристрій для математичних обчислень.
А тепер перевіримо: чи знаєте ви, з яких основних частин складається сучасний комп'ютер?


Де ви можете більше дізнатися про рахівницю?  ( в Інтернеті) 

А які можливості та служби Інтернету ви знаєте?





Перший калькулятор...!
Який він був?
Хто винайшов?

Працюючи в Інтернеті ви можете знайти багато цікавої інформації. А як зберегти з Інтернету зображення на своєму комп'ютері?

Цікаво: чим відрізнявся цей калькулятор від Паскаліни? 

Отже, кожний об'єкт має свої ознаки і потрібно вміти правильно їх визначати



Чарльз Беббідж проявив свій талант математика і винахідника дуже широко. Перелік всіх новацій, запропонованих ученим, вийде досить довгим, проте як приклад можна згадати, що саме Беббіджу належать такі ідеї, як установка в потягах «чорних ящиків» для реєстрації обставин аварії, перехід до використання енергії морських приливів після вичерпання вугільних ресурсів країни, а також вивчення погодних умов минулих років по вигляду річних кілець на зрізі дерева. 

А наступне завдання веб-квесту таке ...

В якому році була створена перша ЕОМ, а перший комп'ютер?



Протягом останнього десятиліття перший персональний комп’ютер міцно утвердився в нашому житті. А як би ви представляли свій винахід? Які б програмні засоби використали?





Сьогодні комп'ютеру належить чільне місце серед сучасних тех­нічних засобів навчання. Перелік професій, пов'язаних з використанням комп'ютерів, дедалі ширшає. Тому вміти працювати з ними повинен кожний, і школа не може стоя­ти осторонь цієї справи. Узагальнивши сучасні уявлення про можливості комп'ютеризації в царині освіти, можна виявити такі чотири напрями використання комп'ютерів: 1) комп'ютер як об'єкт вивчення; 2) комп'ютер як засіб навчання; 3) комп'ютер як складова частина системи управління народною освітою; 4) комп'ютер як елемент методики наукових досліджень.




ЗАВДАННЯ 9. Комп'ютерні засоби підтримки навчального процесу


Немає коментарів:

Дописати коментар

Веб-квест

Вітаю всіх! Я, Мельничук Надія Петрівна, вчитель інформатики Мишинської гімназії. Вважаю, що основна місія сучасного вчителя - рух...